تست3

5/5
(2 رای)
برای مشاهده، ابتدا وارد شوید.
ورود و مشاهده فیلم

گرما و تغییر حالت

گرما(بدون تغییر حالت)
گرما(بدون تغییر حالت)

`01:30

1 تمرین

تست گرما (تغییر حالت)
تست گرما (تغییر حالت)

`01:16

1 تمرین

برای دریافت 50 ساعت تدریس زیست رایگان شماره موبایلت رو اینجا وارد کن
سوالات دیگران

سلام رفیق خداقوت.العان قبل اینکه کامل حل کنیم میتونیم برحسب Q1که 0.1ایجاد کرد گزینه 2رو انتخاب کنیم

Hana  :) | آکادمی امروز

Hana :)

7 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر تو یه تستی دیدم که نوشته شده بود تخ مرغ در ارتفاعات دیرپز تر هست چون که در ارتفاعات فشار کمتر هست و در نتیجه آب زودتر به جوش میاد (بنابراین تخم مرغ در دمای اب پایین تری قرار میگیره ) اما چه ربطی داره ؟؟ به طور کلی اب در هر دمایی به جوش بیاد مگه تندی ذرات یکسانی نداره ؟؟؟ و همون مقدار انرژی که هنگام به جوش اومدن به دست اورده به تخم مرغ منتقل میکنه پس تخم مرغ باید زودپز تر باشه (میشه لطفا یه توضیحی در این رابطه بدین با تشکر )

مهدی صفیان  | آکادمی امروز

مهدی صفیان

4 ماه پیش

سلام خیلی اغراق شده بخوام بگم خدمتتون مثل اینه که به بخار تبدیل کردنه ی تیکه یخ در سطح زمین بخار کردنه یک مقدار اب در سطح زمین طبیعتا مایع رو با زمان کمتری میتونیم تبدیلش کنیم به بخار ولی واسه تبدیل کردنه یخ به بخار(اصطلاحا : تصعید) زمان بیشتری میخوایم یجورایی انگار فشار کم در ارتفاعات روی نقطه ذوب اب اثر میزاره-مولکول ها یا ذرات اب سخت تر میتونن به اون جنب و جوش برسن که دمای بالایی از اب رو در نظر داشته باشیم پس حالا که این فاصله زمانی ایجاد میشه مثلا تخم مرغی که تو خونه با 7-8 دقیقه اوکی میشه.. توی ارتفاعات این 7-8 دقیقه رو طبیعتا نداریم و این تایم بیشتر خواهد بود..!!

سلاام

اون اعداد و واحد های که سوال داده صورتش ژول هست شما به جای ژول کیلو ژول بذارید و بعد عدد رو ضربدر ده به توان منفی سه کنید

سلام من گیج شدم چرا منهای منهای 5؟

تتا2 منهای تتا1، تتا2 که صفره تتا یکم منفی پنج پس میشه منهای منفی پنج

(1)

سلام عزیزم:) پاسخ دوستت کاملا صحیحه

(1)